Power Off

drcypher drcypher at hack.gr
Sat May 18 17:29:01 EEST 2002

Γεια χαρά...

  μήπως ξέρει κανείς πως μπορώ (ρυθμίσεις πυρήνα και software) να κάνω
power off από Linux? Χρησιμοποιώ slackware 8.0 και πυρήνα 2.4.17. Η
εντολή shutdown now μόνο "σκοτώνει" τις ανοιχτές διεργασίες και με
ξαναστέλνει για login, ενώ εκτός από reboot έχω καταφέρει να κάνω μόνο
halt το σύστημα. Πάντως από τα windows, το shutdown μου κάνει και
poweroff. Μέχρι τώρα είχα κάνει προσπάθειες με διάφορες επιλογές του
πυρήνα περί Power Management. Έχουν καμιά σχέση αυτές οι επιλογές με τη
δουλειά που θέλω να κάνω;

--
Doctor Cypher, C/C++ Wanna-Be Coder
[http://www.hack.gr/users/drcypher]