printing problem....analutika.....!

Theodore Legolas obsolide_pipe at yahoo.co.uk
Sat May 18 09:57:00 EEST 2002

Loipon, epanerxomai sto 8ema ths ektyposhs kato apo
KDE me pio analutikes plhrofories gia tous
eidhmones......
Exoume kai leme to loipon: ekana kanonika
configuration apo to yast kai kata thn egatastash kai
3ana tora, ektyposa test-pages kanonika.....
Dinontas na typoso mia dikia mou test-page me oles tis
ellhnikes grammatoseires den eixa ka8olou
ektyposeis...epipleon opos anefera kai sto prohgoumeno
mail, den mporo apo to Klp na svhso to queue...
Kata thn entolh ektyposhs, px apo to KWrite 'h to
Kword eixa tis e3hs ry8miseis: Printer Name: lp,
printer system currently used: Generic UNIX LPD print
system.
Epishs ta minimata pou exei to queue sto Klpq einai ta
e3hs:
Job 0 , Files A 120 /tmp/kde-....
Job 0 , Files A 208 .....

Telos phga kai sto lpc, opou ekana kill gia na
stamathso kai na 3ana3ekinhso ton sever, alla eno prin
htan eneble kai me kapoia noumera kato apo ta
server/subserver, tora phra to e3hs minima me status:
Printer: lp at linux
Printing: disabled
Spooling: enabled
Jobs : 4
Server:none
Subserver: none
Redirect:
Status/(Debug):

Dino thn entolh server(apo lpc) gia na do (??) to
configuration, mou vgazei ena katevato kai otan
3anadeino server mou apanta:
Printer: lp - cannot get status from device '/dev/lp0'
me e3odo kai epanekinhsh, dino server kai pairno pali
to katevato, eno pali me defterh fora 'server' pali to
minima ...cannot.....

Sorry gia to mege8os, apla eipa na grapso thn
analutikh periplanhsh ton teleftaion hmeron....:)

Efxaristo......
-Thodoros