X Server

George Perantinos gper at forthnet.gr
Fri May 17 13:48:01 EEST 2002

On Παρ, 2002-05-17 at 12:38, Giannis Papaioannou wrote:

> On 17 May 2002, George Perantinos wrote:
>

> de 3erw poious commercial exeis dei, alla egw pou dokimasa kana dyo
> commercial den htan kai poly argoi se sxesh me ton xfree se cygwin, 8a
> elega malista oti o exceed htan kalyteros (notice: exw na xhsimopoihsw
> xfree se win 3-4 mhnes)

Eixa dei 5-6 xservers kapou pros to telos tou 2000 (an 8ymamai kala). To
"grhgoros" pou lew den einai symperasma pou ebgala apo tipota
benchmarks, einai perisotero h entypwsh pou mou afhsan otan douleua mazi
tous se win2K (ypopsin, omws, oti tous douleua panw se ethernet, opote
lag logw diktyou den eixa). Apo olous autous, to mikrotero memory
footprint (ka8ws kai to ligotero cpu utilization) to eixe o xserver tou
cygwin.
Den apokleiw ka8olou thn periptwsh to exceed na einai grhgorotero apo to
cygwin ypo diaforetikes syn8hkes (p.x. allo leitourgiko, me lag sto
diktyo, kataskeuh tou PC klp.)
Pantws to xwin-32 mou eixa fanei grhgorotero tou exceed. Den mporw na
gnwrizw, fysika, ean apo tote exoun alla3ei ta proionta auta kai exei
beltiw8ei ki allo o exceed. Eimai sigouros, pantws, oti o xserver tou
cygwin exei ginei shmantika pio grhgoros ektote.

> Nai, alla mporei na doulepsei merikws kai ws xserver, estw oti exw
> synde8ei apo windows se ena linux me ssh kai 8elw na trexw mia X efarmogh,
> shkwnw enan vncserver sto linux estw :5, trexw ton vncclient sta windows
> kai syndeomai sto linux:5, twra mporw na tre3w thn efarmogh, ola douleuoun
> san na trexw xserver sta win (isws me ligo(mallon poly) perissotero lag).

Fysika kai mporei na doulepsei merikws ws xserver, alla den synistatai
logw prodiagrafwn. Gia alla pragmata einai to VNC ftiagmeno kai gia alla
ta X.