Λίστα distributors διανομών Linux στην Ελλάδα

S.Asmargianakis webmaster at climbincrete.com
Fri May 17 09:07:01 EEST 2002

Και γιατί γίνεται αυτό; Απλά διότι οι περισσότεροι εργοδότες δεν έχουν
σχέση με το Linux και δύσκολα εμπιστεύονται κάποιον να κάνει εγκαταστάσεις
και να παρέχει υποστήριξη διότι αν κάποια στιγμή φύγει.... θα τους μείνουν
οι σέρβερ και οι πελάτες χωρίς υποστήριξη.
Αν δεν κερδίσει το Λόττο κανείς Linuxάς να ανοίξει δικιά του επιχείρηση....

Άντε και καλή μας μέρα

On Thursday 16 May 2002 21:21, Pavlos Parissis wrote:

> Το mail το λέει ξεκάθαρα ποιός είναι distributor για το Mandrake
> στην Ελλάδα.
> Αυτό που δεν ξέρω είναι αν αυτοί οι distributors θα κάνουν καλό
> στη διάδοση του Linux,και, το λεώ αυτό διότι στην Ελλάδα οι εταιρίες
> δεν ξέρουν καλά καλά τι είναι Open source,GNU.... και θέλουν να γίνουν
> distributor.
 ΠΟλύ φοβάμαι οτί θα τα κάνουν σκατά.
> Επιπλεόν το LInux τους έχει ανάγκει για να γίνει γνωστό στην Ελλάδα?
> Μήπως οι εταιρίες χέστηκαν αν το λινθχ είναι ότι είναι και αποσκοπούν
> στην πλήρη και κάκιστη εκμετάλλευση του?
> Αυτό που πιστεύω ότι θά έκανε καλό στην διάδοση του θα ήταν οι εταιρίες
> να παρέχουν υποστήριξη
 σε εταιρίες που θέλουν να ξεφύγουν απο τα
> προιόντα της M$.
> Δέν έχω δεί εταιρία να παρέχει υποστήριξη, εκτός απο την αρχική
> εγκατάσταση, σε linux σε όλες
 τις δυνατότητες του. Δηλαδή το LInux να
> παίζει το ρόλο file,mail,proxy,QoS,backup ...... server.
> Αυτό που έχς δεί είναι νεόυς τεχνικούς με όρεξη και θέληση να μάθουν και
> να πάρεχουν
 ικανοποιητικού επιπέδου υπηρεσίες αλλά χωρίς σοβαρή

Stelios
www.climbincrete.com