OO 1.0 install fail

Δημήτρης Λένης dimitris.lenis at lithos.culture.gr
Thu May 16 12:31:03 EEST 2002

Καλημέρα.

Πριν από κανά μήνα εγκατέστησα το Open office 641  στη suse 7.1 που έχω
μια χαρά.

Πάω τώρα να το εγκαταστήσω σε ένα παλιότερο μηχανακι που έχω σπίτι (και
στο οποίο έχω
πάλι  suse 7.1) και τζίφος! Δηλαδή:

Kάνω untar to tarball sto /tmp/install
cd /tmp/install
./install -net

Αυτό καλεί το /tmp/install/setup, εμφανίζεται μια μικρή μπάρα προόδου,
κάτι ξεπακετάρει και
τέρμα...
Βγάζει ένα μήνυμα ότι setup complete ή κάτι ΄τετοιο, αλλά καθόλου
complete δεν είναι.
Δοκίμασα όλα τα options (π.χ. ./imstall -interactive κλπ) αλλά το ίδιο
-- δεν έφτανε να δημιουργήσει
καν το /usr/local/OpenOffice641.

Kατέβασα λοιπόν το νέο ΟΟ 1.0 και μαντέψτε:
*Ακριβώς* το ίδιο!

Έκανα μια (χαλαρή) προσπάθεια με τα sources αλλά δεν είανι ακριβώς η
απλούστερη δυνατή λύση.

Μάλλον κάποια βλακεία έχω κάνει (γνώθει σαυτόν ;-)
Ίσως σε κάποια από τις αναβαθμίσεις  που έχω κάνει να έχω διώξει κάτι
απαραίτητο -- τεσπα
1. Ξέρει κανείς το συμβάινει;;;
2. Αν όχι, πώς μπορώ να δω τι γίνεται; Υπάρχει κανένα εργαλείο για να το
ψάξω;

Δημήτρης