Su mejor inversion publicitaria

panos at linuxuk.com panos at linuxuk.com
Tue May 14 22:01:00 EEST 2002

13/05/2002 01:34:58, Papadogiannakis Vagelis <papas at wise.gr> wrote:

>proton, afou pires simera 2, exeis olo to mina na pareis alla 3

  A etsi doyleyei, den to hskera.An einai re paidia steilte te moy ta ola mazemena th nprwth mera gia na teleiwnoyme.

>defteron, afou kaneis tis paratiriseis, na se rotiso kai go kati pramata
>:)

  Osa 8eleis.

> - Giati kaneis quote to spam?

  Logw synh8eias.

> - Giati apantas sto spammer? (kai afou tou apantas, giati sta ellinika?)

  Giati ekana reply all kai bariomoyna na sbhsw to onoma toy.

> - Giati otan apantas vazeis tin apantisi sou stin korifi?

  Giati yparxie nomos poy leie oti prepei na einai sto telos;

> - Giati den filtrareis ta mail sou na min ta pairneis dio fores?

  To exw kanei hdh. To eipa kai pio prin, to deytero poy phra htane diaforetiko, aplws to username emoiaze. Diabase prwta ta mhnymata moy kai meta moy apantas.