Fwd: techteam forum (was Comments about WWW.LINUX.GR pages)

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.org
Tue May 14 21:16:01 EEST 2002

On 2002-05-14 14:24, DJ Art wrote:
> για τη βοήθεια που ζητήσατε, γνωστοποιώ το mail σας στην
> linux-greek-users mailing λίστα του συλλόγου Ελλήνων Χρηστών και Φίλων
> Linux (Hellug - http://www.hellug.gr).

Αν κατάλαβα καλά (δεν είμαι online τώρα για να δοκιμάσω να δω τις
σελίδες) μιλάμε για κάποιο web-based forum.  Δεν νομίζω να υπάρχει
κάτι τέτοιο για Έλληνες χρήστες του Linux.  Είναι πολύ πιο εύκολο
άλλωστε να στείλει όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι ένα mail στην λίστα
linunx-greek-users at hellu.gr με την ερώτησή του.

Δεν βλέπω κάποιο δίλλημα, πάντως.  Αν κάποιος ρωτήσει οτιδήποτε για
Linux και δεν μπορεί να του απαντήσει κάποιο μέλος του forum, δεν
είναι δύσκολο να κάνετε είτε εσείς οι ίδιοι forward το post του εδώ
στη λίστα, είτε να τον παραπέμπετε :)

Προσοχή όμως.  Η λίστα linux-greek-users δεν είναι κάποια λίστα που
επαγγελματίες του Linux support, πληρώνονται για να απαντούν σε
μυριάδες ερωτήσεις κάθε μέρα.  Αυτό σημαίνει πως ανάλογα με την
ερώτηση και την διαθεσιμότητα ή το κέφι που υπάρχει εκείνη τη στιγμή
είναι και οι απαντήσεις.  Όπως και με όλες τις ανοιχτές λίστες
άλλωστε :-)

--
Giorgos Keramidas    - http://www.FreeBSD.org
keramida at FreeBSD.org - The Power to Serve