FreeBSD & ext partitions (was Re: HIDE FAT32 Partition)

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue May 14 18:10:11 EEST 2002

On Tuesday 14 May 2002 16:21, roryt at roryt.gr wrote:
> On Tue, May 14, 2002 at 02:01:01PM +0300, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> > (an eimai ligo apotomos einai pou ta exw psiloparei me pts giati efaga
> > duo 3hmerwmata sto sys/kern/subr_diskmbr.c brizontas ton bruce
> > evans(pou mallon de ftaiei) giati to freebsd einai to mono os pou
> > mperdeuetai me to trito extended partition table sto deutero disko.
> > kata ena periergo tropo, to offset anti gia 63sec einai oso to offset
> > ths prohgoumenhs primary(bug? who knows?) aurio 8a katsw na to psa3w me
> > hex editor)
>
> Les ayto na einai to problima pou emena mou deixnei alla twn allwn
> gia to 2o extended ston 1o disko ?

can't say. an den einai parabiash aporhtou steile to mbr (dd klp), to
extended partition table gia ka8e mia apo tis logical (dhladh ta prwta 512
bytes[0] apo ka8e logical pou mporeis na prospelaseis (pali dd klp, 3ereis
twra)), to idio gia thn extended, to output tou fdisk -s gia to sklhro auto
kai oti tuxon mhnumata petaei sto messages otan kaneis fdisk, kai egw den
uposxomai tipota. sounds like a good deal, right? :-)

[0] basika einai ta bytes apo 446-512 me ta <446 na periexoun mhdenika

--
indent does _not_ solve the problem of:
	* buggers who think that MyVariableIsBiggerThanYourVariable is a

	- Alexander Viro on coding style