lock screen + kxkb + greek

Stoilis Giannis stoilis at sadness.gr
Sun May 12 14:16:02 EEST 2002

Στις Κυρ 12 Μαι 2002 11:56, ο/η Tom Diamond έγραψε:
> Και όχι μόνο αυτό ... Με τις default settings ο συνδυασμός Ctrl+Alt+K
> αλλάζει γλώσσα και ο Ctrl+Alt+L κλειδώνει την οθόνη. Και δυστυχώς το Κ
> είναι πολύ κοντά στο L ...

και όταν εγώ το ανέφερα πριν από κάτι μήνες ως bug, o DJ Art έπεσε να με
φάει, διότι το θεώρησε ανόητο, μια που αυτός ποτέ δεν παραστρατεί στα
keystrokes του.
Τέσπα, workaround: χρησιμοποιείς εναλλακτικό συνδυασμό πλήκτρων για αλλαγή
πληκτρολογίου. βάλε μέσα στο XF86Config σου το παρακάτω, μέσα στο Section
"InputDevice":

Option       "XkbOptions" "grp:toggle"

και θα μπορείς να αλλάζεις mode με το AltGR πλήκτρο. Αντί για "toggle"
μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλη παράμετρο, για να χρηισιμοποιήσεις
εναλλακτικό πλήκτρο ή συνδιασμούς πλήκρων για την αλλαγή. Δες το Hellenic
HOWTO για περισσότερα.

- Γιάννης