Φίλτρα

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun May 12 01:15:01 EEST 2002

On 2002-05-11 15:20, Nikos Theodorou wrote:
> Χαίρετε.
>
> Έχω φτιάξει φίλτρα στον Μοζίλλα μου για να πηγαίνουν τα γράμματα των
> λιστών του Hellug σε δικούς τους καταλόγους. Το πρόβλημα είναι ότι δεν
> μεταφέρονται όλα στον υποδεικνυόμενο φάκελο (π.χ. «Inbox-LGU»), αλλά
> κάποια παρεμένουν στο Inbox.
>
> Το φίλτρο έχει οριστεί έτσι ώστε να μεταφέρει στον κατάλογο Inbox-LGU
> όσα μηνύματα περιλαμβάνουν στο To: ή Cc: τους το
> linux-greek-users at hellug.gr... Κάνω κάτι λάθος; Ευχαριστώ.

Ναι.  Φιλτράρεις τα mail σου με βάση το λάθος header.  Βάλε το φίλτρο
να στέλνει στο Inbox-LGU τα mail που έχουν το εξής header:

	Sender: linux-greek-users-admin at lists.hellug.gr

Κι έτσι δεν σε νοιάζει τι στο διάολο έχει το To: ή το Cc:.  Αυτό έχει
το έξτρα πλεονέκτημα ότι ξέρεις όταν έρχεται spam mail στο Inbox-LGU
ότι η linux-greek-users ήταν η λίστα που τον ήπιε :-P

- Giorgos