Deprecation Apreciation

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 8 05:52:01 EEST 2002

On 2002-05-08 04:47, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> On Wednesday 08 May 2002 03:37, Giorgos Keramidas wrote:
> > Kala, ekei pou ego petaga bides apo ton egkefalo mou sto patoma kai
> > proskunousa kata th meria ths Mecca, einai otan eida pos katebazei
> > patches kai updates kai patcharei ton downloaded kwdika to Makefile
> > tou /usr/ports/editors/vim-lite sto FreeBSD.
>
> ???
> $ cat /usr/ports/editors/vim-lite/Makefile
> # ex:ts=8
> # Ports collection makefile for:  vim-lite
> # Date created:			  Fri Jun 25, 1999
> # Whom:				  David O'Brien (obrien at NUXI.com)
> #
> # $FreeBSD: ports/editors/vim-lite/Makefile,v 1.13 2001/10/20 00:13:54
> obrien Exp $
> #
>
> LITE=		yes
>
> MASTERDIR=	${.CURDIR}/../vim
>
> .include "${MASTERDIR}/Makefile"
> $
>
> mia xara einai (omoiws gia to ../vim/Makefile)

Nai auto ennoousa.  To vim-lite einai slave-port sto editors/vim.
Kapou sto Makefile tou editors/vim exei to ejhs:

%%%
PORTNAME?=	vim
PATCHLEVEL=	48
PORTVERSION=	6.1.${PATCHLEVEL}
%%%

Kai argotera exei ta ejhs:

%%%
DISTNAME=	vim-${PORTVERSION:C/\.[0-9]*$//}

PATCH_SITES=	${MASTER_SITES:S/unix/patches/}
PATCHFILES!=    /usr/bin/jot -s " " -w ${PORTVERSION:C/\.[0-9]*$//}.%03d  \
			${PATCHLEVEL} 1 ${PATCHLEVEL}
#	bits to remove
BADPATCHES= 002 016 019 023 035 044 049
.for p in ${BADPATCHES}
PATCHFILES:=	${PATCHFILES:N6.1.${p}}
.endfor
%%%

> exw dei _polu_ xeiroteres malakies sta ports
> (epeidh den uparxei amfibolia oti exeis dei akoma megaluteres, upopsiazomai
> oti exeis sterepsei apo epixeirhmata kata tou vim :)

Re aei salta kai ftiakse mia ksegurismenh frapedia prwi prwi!

To Makefile pou egrapse o obrien skizei.  Pou tha mou peis oti eimai
kai kata tou vim tora.  Koita parapano kai pes mou an exeis dei pio
omorfo, sunoptiko, ejupno kai safh tropo na katebasei kapoios to
tarball pou thelei, kai MONO ta patches apo ta neotera versions pou
exei checkarei oti paizoun sosta.  Kapoia apo ta patches pou exei
bgalei o author tou vim mporei argotera na 'akuro8oun'.  E exei kai
gi' auta problepsh sto Makefile, me to ${BADPATCHES}.

Pane pies kafe tora :PPP

- Giorgos