#Linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 8 01:17:47 EEST 2002

Otan kaneis quote, na FAINETAI poios leei ti kai pote.

Ta 2ou epipedou quote einai apo ena mail pou eixa steilei ego,
otan hmoun se diakopes kai sas eida na thn exete pesei meta manias
pano sto kanali, opws ginetai sinithos toulaxiston mia fora to xrono.

On 2002-05-31 23:17, George Barbounis wrote:

> twra malista......me liga logia mou les oti autoi sto #linux einai ligo h
> poli m.....s,  kai den antiprosopevoun tipota

Oxi.  Den biazomai na xarakthriso kosmo pou exo perasei kamposes ores
mazi tous, exo tsakothei, exo bristei, exo piei kafe, exo pei
anekdota, exo gnoristei ki apo konta kai perissoteres apo oses 8umamai
fores exoume ginei kaloi filoi.  Apla sou 8umizo oti to ti ginetai se
ena kanali sto IRC den exei aparaithta kamia sxesh me to ti pisteueis
esu oti tha prepei na ginetai.  Se kathe IRC kanali ginontai kathe
mera akribos auta ta pragmata pou o idruths tou kanaliou pisteuei oti
einai prepon na ginontai sto kanali tou.

An ego thelo na onomaso to kanali mou #freebsd kai ekei mazeuomai me
tous pente filous mou apo thn Patra kai sizitame gia to poso oraios
einai o pisinos ths Annas otan foraei string kai leukh pantelona,
se antithesi me sena pou thes se ena kanali me to onoma #freebsd na
milaei o kosmos gia thn plaka pou exei na kaneis print manpages apo
output tou groff(1), lupamai alla exases... to ekana register to
kanali protos :PPP

Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/