Ηρεμία αδελφοί (was Re: Linux-greek-users digest, Vol 1 #928 - 12 msgs)

drcypher drcypher at hack.gr
Tue May 7 02:11:01 EEST 2002

Την Σαβ, 04-05-2002 στις 00:54, ο/η V13 έγραψε:
> Boy-lo-se-to

:-)))))))))) Θεέ μου απόγνωση! Αυτό το mail θα το βάλω στα fortunes μου
:-) Είναι όντως τραγικό να προσπαθούμε να ξεφύγουμε από τη γκρίνια και
τη μουρμούρα καταφεύγοντας στη λίστα, και να πέφτουμε πάλι σε γκρίνια,
μουρμούρα, καβγάδες φλυαρία....ερρμ ας μη φλυαρίσω άλλο. Ας προτείνω
λοιπόν να ηρεμήσουμε όλη αυτές τις άγιες μέρες, μιμούμενοι το παράδειγμα
των Ιερέων και Ηγουμένων της ορθοδοξίας στην Ιερουσαλήμ.

Υ.Γ.
Τελικά, όποιος απογοητεύεται από την αλοφροσύνη στον κόσμο, πλέον δεν
έχει την επιλογεί να πάει να μονάσει... εκεί τα πράγματα είναι ακόμα πιο
χαοτικά... ας μας μείνει η εναλλακτική του Linux, της λίστας... χρόνια
πολλά και όπως θα ακούσατε και στις ειδήσεις ο Χριστός ανέστη :-)

--
Doctor Cypher, C/C++ Wanna-Be Coder
[http://www.hack.gr/users/drcypher]