java-linux-Kaffe...??

Panos panos at linuxuk.com
Mon May 6 04:17:01 EEST 2002

On Sunday 05 May 2002 09:48, Theodore Legolas wrote:
> dhladh, ekei pou exo ta diafora *.java, exo kai ena
> directory, px custom_lib.....kai to kano import sto
> programma ths java....etsi apla???...:)

  Basika den einai aparaithto na exeis ta .java kai ta .class arxeia ston idio
ypokatalogo. Mporeis kallista na ta exeis se diaforetiko. Ayto poy prepei na
kaneis einai na deixnei to CLASSPATH soy ekei poy einai oi klaseis soy. An
exeis mia klash poy legetai Hello.class sto /home/legolas/MyClasses tote to
CLASSPATH prepei na deixnei ekei: export CLASSPATH=/home/legolas/MyClasses

  Meta to mono poy kaneis gia na xrhsimopoihseis thn klash soy einai na thn
kaneis import h an einai sto idio paketo aplws thn kaleis me to onoma ths.

> ????<deino to path stis klaseis mou....toutestin???>

  Oxi, dineis to CLASSPATH stis klaseis soy. To PATH to deineis sta alla
executable programmata.

> Efxaristo poly......kalo arni......kai ta leme
> syntoma........

  Kalo arni kai kala na Javareis ]:-)