java-linux-Kaffe...??

V13 v13 at priest.com
Sat May 4 13:40:01 EEST 2002

On Saturday 04 May 2002 13:13, Theodore Legolas wrote:

> 2)Aparaithth synexeia--->>xrhsimopoio apo Mandrake 8.2
> to Kaffe.....exo ola ta paketa egatesthmena alla
> tzifos...
> 3)katevasa ta j2re.mpla.mpla. kai j2sdk.mpla.mpla.
> alla ega8istontas to j2re prota, to kano untar kai
> meta vazo ta ejhs(symfona me to README):
> #export PATH-/home/../j2re1.3.1/bin:$PATH
              ^ ayto prepei na einai =

export PATH=/home/......

> 4)Epipleon to paketa j2sdk, periexei ena /bin kai ena
> /lib.....pos kano egatastash...den exei
> README...mpla...mpla....
Apla ta kaneis untar kapoy kai bazeis to bin sto PATH

> H lush einai h e3hs, ypo8eto....'h ega8isto sosta to
> j2re kai j2sdk, 'h vrisko pou einai to sosto
> CLASSPATH....
AFAIK, ena apo ta 2 prepei na kaneis egkatastasi.. to j2sdk exei ena directory
me to onoma jre, to opoio einai to idio me to j2re.

Oson afora ta ypoloipa, kalytera na soy pei kapios poy asxoleitai me java,
giati den exo idea...

<<V13>>