Ellhnika kai Openoffice

Lycourgus Papageorgiou lycourgus at panafonet.gr
Fri May 3 15:17:01 EEST 2002

On Thu, 02 May 2002 12:14:19 +0300
Panagiotis Elias <pelias at space.noa.gr> wrote:

> Aπανταχού Linuxαδες,
>
> Εγκατέστησα το Openoffice (641, αλλα και το 1.0), εγκατέστησα και τις
> ελληνικές γραμματοσειρές graphis, τις βλέπω απο τα fonts list αλλα
> όταν πάω να τις χρησιμοποιήσω, είτε μου εμφανίζονται με μεταβαλλόμενο
> kerning space, είτε τα γράμματα δεν φαίνονται καθόλου. Το localization
> για ελληνικά έχει γίνει και δεν έχω αλλού πρόβλημα με τα ελληνικά. Εχω
> Redhat 7.2. Τι μπορεί να φταίει;
>
> Ευχαριστώ και Καλό Πάσχα.
>
> Παναγιώτης Ηλίας

Γειά σου φίλε...

Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με το Mandrake 8.2 και το ΟpenOffice641
... Δεν μπορω να σε βοηθησω στο γιατί δεν μπορείς να γράψεις Ελληνικά με
τις Type1 γραμματοσειρές από το Graphis, αλλά μπορείς να το κάνεις αυτό
(καί να τυπώσεις φυσικά) με τις True Type Γραμματοσειρές των
Windows...(τελικά μήπως η Microsoft είναι φίλη μας???). Απλά τρέξε το spadmin
και προσθεσέ τες....

Ας περιμένουμε κάποια απάντηση από κάποιον ειδικό στο θέμα του Graphis
για τις Type1...

Πολλές ευχές. ..
Καλή ανάσταση...

Λυκούργος Παπαγεωργίου