ΑΠ: #linux & Ορθογραφία ΡΕΕΕΕΕΕ

Bill Giannakopoulos BillG at hellug.gr
Thu May 2 23:06:01 EEST 2002

Λοιπόν μόνο αυτό έχω να πώ: ή οι μισοί απο εδω μέσα δεν καταλαβαίνονται με
τους άλλους μισούς, ή οι μισοί απο εδω μέσα το παίζουν high class, ή και εγώ
δεν ξέρω τι να πώ! Μηγιάγκιχτοι όλοι, ευαίξαπτοι και ότι άλλο θέλει κανείς θα
το βρεί εδώ μέσα. Όσο καιρό παρακολουθώ τις λίστες αυτό έχω παρατηρήσει.
Φυσικά τώρα θα έρθουν βροχηδόν τα e-mail με αντοίστιχες κατηγορίες κλπ κλπ
κλπ, πράγμα που θα μου επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά αυτό που λέω.... Δεν
χρειάζεται να είναι κανεις ψυχολόγος, κάνει μπαμ. Άντε και καλή ανάσταση(το
καλό πάσχα για τους εβραίους)
--
Politics is like coaching a football team.  you have to be smart enough
to understand the game but not smart enough to lose interest.