[announce] OPENOFFICE.ORG COMMUNITY ANNOUNCES OPENOFFICE.ORG 1.O: FREE OFFICE

Ioannis Theodossis lycofron at freemail.gr
Thu May 2 10:21:01 EEST 2002

> StarOffice software also offers additional features, such as a database,
> special fonts and Sun quality and assurance testing.  The two office

Αλήθεια, τί κάνει κάποιος που θέλει ένα open source αντίστοιχο της Access;
Υπάρχει προοπτική να μπει κάτι τέτοιο στο Openoffice ή μήπως η Sun "δε θα το
επιθυμούσε";
Ρωτάω επειδή είμαι έτοιμος να στήσω Linux + Staroffice σε ένα γραφειάκι, λέω
να τους φτιάξω μία λύση με StarBase και κάτι δε  μου πάει στην όλη ιστορία
(λόγω "κλειστού" κώδικα)...

TIA,
Ioannis Theodossis

---