Re: Ορθογραφια ρεεεεεεεεε

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Wed May 1 00:38:01 EEST 2002

Bill Giannakopoulos wrote:

> Απο το παρακάτω μηνυμα θα ήθελα να σχολιάσω μονο ένα πράγμα. το "κηνιτό
> μου" φιλε αν το έχεις γράψει εσύ διόρθωσέ το. Αν είναι της εταιρέας, ή
> αλλαξε εταιρεία ή πείσε τους να το διορθώσουν.Θεέ και κύριε!!!

Ti sas exei piasei oloys me ayto to yfaki? Akoma kai an eisai apodekths toy,
h `wrimothta' poy anafereis sto allo mail diakrinetai apo to na exeis thn
ikanothta na mhn antidras kai esy to idio, etsi den einai [0]?

Telos pantwn, twra stamathste prin 3anaemfanistei kanas ricoudis kai ginete
tar.gz' ed archived fortune cookies.

[0] Afhnw ws askhsh gia ton anagnwsth thn anakalypsh toy typo sto quoted
      reply ws compiler warning gia atermona brogxo...

--
" in the quiet words of Virgin Mary... come again? "