emacs menus

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Fri Mar 29 17:35:01 EET 2002

On Fri, 2002-03-29 at 00:32, Stelios Bounanos wrote:

<snip>

> (ypo8etontas oti kai ta dyo mhxanhmata trexoyn ton idio emacs me to
> idio config ara kai idia faces kai compiled me to idio toolkit klp)

swston.

> An shkwseis mono enan xserver ki enan emacs ti ginetai? Mhpws exeis
> peiraksei ta X resources sto "nefeli"? An oxi, tote mhpws trexeis to
> grdb (to opoio 8a htan kalh idea an doyleye swsta) apo kanena x startup
> script ekei?
>
> Ayto yparxei kai san gnome control center applet (Desktop/Legacy
> Apps), an to "Apply GTK theme to legacy applications" einai checked,
> kai ta xrwmata toy emacs allazoyn me allages toy gtk theme dokimase
> na to apenergopoihseis (kai na kaneis restart to x session)...

to grdb den itan kan egatestimeno, to egatestisa (gia na blepw to
desktop/legacy apps) kai epeleja kai to "Apply GTK theme to legacy
applications" kai den ekane tipota... kai pali pisw...

Toulaxiston, ekana ton cursor kokkini grammi, kai twra fainetai (to
opoio itan kai to pio sobaro thema...)

> Rgds,
> /-sb.

Eyxaristw,