IRobex

Alexandros Vellis avel at myrealbox.com
Wed Mar 27 17:41:01 EET 2002

On Tue, 26 Mar 2002 18:08:50 +0200
"XRHSTOSK" <xrhstosk at otenet.gr> wrote:

> Προσπαθώ εδώ και καιρό να δημιουργήσω μιά σύνδεση μεσω υπερύθρων θυρών
> ενός Palm M125 και ενός Linux PC.Στο PC εχω εγκατεστημένο το Mandrake
> 7.2 Professional και μαζί είναι εγκατεστημένα όλα τα προγράμματα
> IRDA.Το PC "βλέπει" το PALM σαν PDA handheld (IROBEX protocol),αλλά
> δεν μπορώ να κάνω καμμιά ανταλλαγή αρχείων ανάμεσα στο PC και στο
> PALM.

Βεβαιωσου οτι εχεις kernel με τα irda modules ενεργοποιημενα. Περα απο
το irda.o, θα χρειαστεις μαλλον καποιο απο τα irdatty, irdaport, και
ενδεχομενως καποιο για το dongle. (Actisys? Tekram?)

Στη συνεχεια πρεπει να κανεις κατι σαν irattach /dev/ttyS1 -d actisys.
Αν εχεις φτιαξει σωστα τα character devices στο /dev, θα μπορεις να
χρησιμοποιεις την /dev/ircomm σαν σειριακη.

Τελος, δοκιμασε να τρεξεις irdadump και να στειλεις κατι απο το Palm.
Πρεπει να δεις dump των πακετων.

> Βρήκα στο net τα προγράμματα για το IROBEX πρωτόκολλο τα
> αποσυμπίεσα και τα εγκατέστησα επιτυχώς.Δοκίμασα εντολές όπως
> irobex_palm3 και ircp αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Εχω την εντυπωση οτι αυτα (irobex) ειναι obsolete. Μπορεις απλα να
κανεις pilot-xfer ο,τι θες, με την PILOTPORT να ειναι φυσικα η
/dev/ircomm0.

Αν θες να χρησιμοποιεις το Palm σαν "floppy" (μαλλον οχι και τοσο
χρησιμο), μπορεις  να παρεις απο καπου ενα προγραμματακι που κανει
οποιοδηποτε αρχειο να ειναι .pdb.

Παντως οπωσδηποτε θα μπορεις να κανεις sync και να εγκαθιστας
προγραμματα με υπερυθρες, ή ακομα και να ανοιξεις κατα τα κλασσικα μια
PPP συνδεση και να κανεις masquerading για το Palm, να τρεξεις TCP/IP
εφαρμογες κ.λπ..

> Στην COM2 του PC
> είναι συνδεδεμένη η υπέρυθρη ενώ το PALM εχει πάνω του υπέρυθρη.

Ειναι εξωτερικο dongle δηλαδη; Δεν αναφερεις μοντελο.

Φιλικά,

--
Αλέξανδρος Βέλλης
http://www.pspa.uoa.gr/~avellis/