apache virtual hosts

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Wed Mar 27 17:03:01 EET 2002

Hmmmm apo oti fainetai einai to httpdf.conf pou den tou afinei tin
prosvasi.
Pes tou na to dei kai na prosthesei dyo directory entries ena gia kathe
virtual host pou na tou dinei tis aparaitites Options.
 Mporei ayto na ginei kai me ena kentriko directory entry kai sigoura
yparxei kapoio mesa sto httpd.conf alla omos einai security risk an tou
valeis na exei prosvasi se olo to server.
 Filika Stamatis