RE: Παγωμένο σύστημα

Ioannis Theodossis lycofron at freemail.gr
Tue Mar 26 16:31:01 EET 2002

> Den mas eipes ti gfx card eheis. Tetia kollimata simvainoun ean eheis
> nvidia tote prepei na katevaseis tous neoterous odigous kai na

Η κάρτα είναι SiS620 on-board με 8MB shared RAM (αυτό μου φαίνεται σαν
πιθανή πηγή προβλημάτων). Η αλήθεια είναι πως τα XFree 4 μου έκαναν πάντα
τσαλίμια που όμως πάντα ξεπερνιόντουσαν με κάποιο Option φυτεμένο manually
στο XF86Config.

A! Δεύτερο clue (μπορεί όμως να είναι και άσχετο). Μετά από ένα τέτοιο
"πάγωμα", πήγα να τρέξω Χ και το XF86Config ήταν κατεστραμμένο, έχοντας
περιεχόμενα το output του startx. Αυτό κι αν μου φαίνεται μυστήριο...

ΤΟ υπόλοιπο configuration: HPS56 modem, 8738 CMedia sound chip. H
Motherboard είναι μια PcChips M741LMRT...

Ευχαριστώ,
Ιωάννης Θεοδόσης

---