FW: Παγωμένο σύστημα

Ioannis Theodossis lycofron at freemail.gr
Tue Mar 26 10:41:01 EET 2002

Φίλοι μου έχω ένα πρόβλημα...

Τρέχω linux, SuSE 7.3. Στάνταρ εγκατάσταση.

Και εκεί που δουλεύω αμέριμνος ξαφνικά παγώνουν τα πάντα! Τί περιμένω 5
λεπτά, πατάω Caps Lock δεν αναβοσβήνει το λαμπάκι.  Και τότε είναι που ακουω
φωνές "Φταίει ο 2.4! Ξαναβάλε τον 2.2" και νοιώθω πως κάτι μου λείπει
πολύ....

Λεπτομέρειες:
- Τα κολλήματα δε μπόρεσα να τα αναπαραγάγω ΠΛΗΝ τρέχοντας το Yast2 από KDE
(root φυσικά) το σύστημα παγώνει στο Hardware/Hardware info στο 48% ενώ
είναι στο Disk Probing. Καμμιά άλλη ένδειξη.
- Οι δοκιμές έγιναν και με τον 2.4.10 pre-compiled της SuSE και με τον
standard από τον kernel.org custom compiled.
- Κοιτάζω στο /var μπας και μου μαρτυρήσει η καημένη η Κλεοπάτρα τί της
έφταιξε... τίποτα το διαφωτιστικό.
- Παλιότερα ο 2.2 δεν μου δημιουργούσε τέτοια προβλήματα. Πώς είναι δυνατόν;
- Η εγκατάσταση του 7.3 έγινε σε άδειο σκληρό.
- To memtest86 δεν μου έβγαλε πρόβλημα.

Έχω ένα σύστημα PIII at 450MHz, 256MB ram με δύο σκληρούς (hda & hdc), hdb ένα
YAMAHA CDRW 2200 και hdd το cd-rom. Το linux είναι στον hdc, μαζί με το lilo
αφήνοντας ανενόχλητα κάποια ακατονόμαστα στον hda.

TIA,

Ιωάννης Θεοδόσης

---