backup linked files

Alex Papadopoulos alex at picturebooks.gr
Fri Mar 22 15:41:01 EET 2002

Hello hello.

Gia eykolo backup, 8elw na exw ena dir (estw ~/backup), to opoio 8a
periexei hard links se ola ta arxeia kai tous fakelous pou me
endiaferoun na exw fylagmena apo olo to filesystem mou. O stoxos einai
me ena aplo

mkisofs -r -o cd_img ~/backup

...na exw etoimo ena iso me ola ta arxeia pou me endiaferoun, asxetws
an ta arxeia boskoun sto ~/docs, sto /etc ktl.

Exw 1 problhma kai 1 anhsyxia:

[1] To problhma einai oti den mporw na kanw hard link se directory. To
man page tou ln leei oti o root mporei na to kanei, alla dokimasa kai h
apanthsh htan:

root at helios:/home/alex > ln -d docs/HOWTO/ HOWTO
ln: creating hard link `HOWTO' to `docs/HOWTO/': Operation not permitted

..to idio kai xwris to -d, to idio kai me -F. Pws ginetai pleon ayto?

[2] H anhsyxia einai h ekshs: (apo to man page tou mkisofs)

BUGS
       o      Any  files that have hard links to files not in the
              tree being copied to the  iso9660  filesystem  will
              have an incorrect file reference count.

...ayto ti shmainei?

TIA

-A