Malloc + 2d arrays + C

Dimitris Moraitis stud1134 at di.uoa.gr
Tue Mar 19 19:24:01 EET 2002

At 03:54 ìì 19/3/2002 +0000, you wrote:
>In article <mailman.1016542385.14355.linux-greek-users at lists.hellug.gr>,
>Giorgos Keramidas wrote:
>
> >>                             // TETRAGWNOU array
> >
> > Se C h se C++ grafeis?  Ti einai to // ...?
> > H C den exei sxolia se C++ stul.
>
>H C98, an 8ymamai kala, exei.

Mallon ennoeis thn C99.
Parola afta den yparxoun akomh compilers pou na ypostirizoun 100% to
kainourgio standard. Opote an thes na eisai sigouros oti to programma sou
einai ansi C, prepei na to kaneis compile san C89 pou den ypostirizei C++
comments.

--
"The last possible deed is that which defines perception itself,
an invisible golden cord that connects us: