Samba unable to copy large files to vfat partitions

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Tue Mar 19 00:17:57 EET 2002

On Mon, 18 Mar 2002 21:29:12 +0200 Kefalas Apostolos <apollo at hellug.gr> wrote:
> Xairetw ti lista
>         exoume Samba server (ver 2.0.10) o opoios exei 1 ext3 HDD kai 2 vfat HDD
> ka8ws kai iomega zip drive syndedemeno.  To problima einai oti kanena apo
> ta 10 win9x clients den mporoun na antigrapsoun arxeia megalytera twn 200KB
> katey8eian stous vfat HDD, alla oute kai sto zip drive.
>
> kamia idea???

Katarxhn kane upgrade to samba eisai xroniaaaa pisw:)
Defteron tis times exeis gia tis SO_SNDBUF kai SO_RCVBUF options?
Triton me ti epiloges exeis kanei mount ta vfatpartitions?
Tetarton an kaneis cp apo to linux sta vfat partition vlepeis
ipervolikh kathisterish?
Kai telos dwse mas perissoteres info gia to systima.

Ante kai kalh mas douleia apo avrio,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life