bash script

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Mon Mar 18 19:41:00 EET 2002

On Sun, 17 Mar 2002 21:39:08 +0200 Nikos Mavroyanopoulos <nmav at gnutls.org> wrote:

Καλησπέρα Νίκο,

> Γιατί να μην τρέξεις το w? Σε κάθε περίπτωση το /proc φαίνεται να
> είναι το πιο σχετικό με αυτό που ζητάς.

σχεδόν το ίδιο output μου δίνει και η ps fa --User .

To πρόβλημα και με τους 2 τρόπους είναι οτί βλέπω μόνο τις εντολές
που διαρκούν πάνω από ενα 1 sec και όχι όλες.
Για παράδειγμα αν δώσει rm ή cd ή ls ο χρήστης εγώ δεν τις βλέπω.

Ο σκοπός μου είναι να έχω ενα on line record των εντολών που τρέχουν,σαν και αυτό
που γίνεται με το ~/.bash_history.

Παύλος

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life