XISp netmod,suse kai hol

Josef Demergis josef at hol.gr
Mon Mar 18 02:52:02 EET 2002

Mia kai eipa na asxolhthw logw trihmerou me to linux, egkatesthsa to XISP kai
prospathsa na to kanw na doulepsei me to netmod kai thn HOL.
Ta settings pou exw kanei ws twra:
sto /etc/ppp/peers exw ena xisp_dialer pou periexei thn grammh
/usr/sbin/xispdial
kai  ena xisp_ttyACM0 (to netmod sthn usb) me tis grammes
/dev/ttyACM0
noauth
call xisp_dialer
Sto /etc/ppp exw ena pap-secrets me    username HOL password
Ta settings sto xisp einai ta exis
Sto account information to authentication protocol einai PAP
Sto communications options einai:
Device : dev/ttyACM0
Init : ATS82=74
Dialling method : ISDN
SW Compression BSD  klp klp
Tcp ip options den to peiraxa katholou kathws kai to path setup

Otan kanw conncet me to xisp sto xisp to idio blepw
xispdial: dialling attempt #1
xispdial: dialing 0962577777
ok
CONNECT 64000/115200 PPP
xispdial: done dialing 096257777

To problhma fainetais thn konsola opou mou dinei

Perms of dev/ttyACM0 are ok no mesg'n necessary
Serial connection established
using channel 12
using interface ppp0
Connect ppp0 <--> /dev/ttyACM0
sent [LCP Confreq id=0x1 <asyncmap 0x0> <magic0x7ec7dd68> <pcomp> <accomp>
rcvd LCP Confrej id=0x1 <pcomp> <accomp>
sent [LCP Confreq id=0x2 <asyncmap 0x0> <magic0x7ec7dd68>
rcvd  [LCP ConfAck id=0x2 <asyncmap 0x0> <magic0x7ec7dd68>
sent LCP ConfAck id=0xd6 <auth pap>
meta apo auth pap to allazei se auth chap
looparei,kollaei kai to kleinw.....

Apo oti katalabainw to modem mallon kanei initialise kanonika alla ta xalaei
kapou  sto authentication ....
Tha ektimousa thn bohtheia kapoiou pou douleyei to xisp epityxhmena.H ekdosh
tou xisp mou einai h  V2.6.p1

Filika kai kala koulouma sthn lista

Iosif