bash script

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Sun Mar 17 20:50:01 EET 2002

Γεία σας,
Προσπαθώ να φτιάξω ένα απλό script το οποίο να μου αναφέρει
ποιοι χρήστες είναι μέσα και τι εκτελούν.
Το έχω πετύχει εν μέρη όμως. Δεν κατάφερα να βλέπω τις τρέχουσες
εντολές που εκτελούν,εκτός αν είναι running processes π.χ. top.

Το script είναι αυτό:
#!/bin/bash

loggedinusers=`who | cut -f1 -d " " |sort -u`

for user in $loggedinusers
do
    if [ $user != "root" ]
    then
        echo "Processes for user $user  are "
        echo "-----------------------------------------"
        echo "-----------------------------------------"
        ps -xfa --User $user
        echo "-----------------------------------------"
        echo "-----------------------------------------"
        echo "Current running command for user $user is"
        echo "-----------------------------------------"
        echo "-----------------------------------------"
        tail -n 1 /home/$user/.bash_history
        echo "-----------------------------------------"
        echo "-----------------------------------------"
    fi
    done

Το παραπάνω script θα το τρέχει η watch -n 1.
Για να καταφέρω να δω τις εντολές που εκτελεί ο χρήστης, πρέπει να κάνει logout
και μετά το tail θα μου δώσει την τελευταία εντολή.

Διάβασα το manual του bash αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό.

Όποιος δεν έχει φύγει εκτός Αθηνών και ξέρει πως μπορώ να βλέπω
τις εντολές που εκτελεί ο κάθε χρήστης ας το πεί!

Φιλικά,
Παύλος

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life