netmod- suse 7.3 kai initialisation

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sun Mar 17 15:21:01 EET 2002

Alex Papadopoulos wrote:

> Ame ame. Apo filo pou douleyei me polla netmod se Win/Linux periballon
> elaba to ekshs tip:
>
> "57th Commandment: Thou shalt attacheth thine NetMod to your UPSeth "
>
> ...koinws, balto panw se ena UPS. Einai eyais8htouli to xryso mou.

Kala....
Ki emena pou to exw pano se UPS mazi me to PC sto spiti sinexos....
(to UPS mazi me to PC den klinoun para mono gia service alages k.t.l.
kai pali to UPS menei anameno)
Giati ka8e tris kai ligo mou zita reset ??????

(Kai to zita epimona to skasmeno 8-)

Oxi bebea ka8e mera..... alla 8a mporousa na ypostirijw oti ka8e xmmmmm
2 bdomades....
Analoga me ta kefia tou 8-))

Malon to problima einai ligo ba8itera apo to kikloma trofodosias.
An pesoun (pou den.... alla leme twra na exoume na leme) sta xeria mou
ta sxedia tou 8a sou pw kai to giati.....
(alla eipame den prokite na pesoun opote mhn kratas kai thn anasa sou
anamenontas apantish) 8-)

A8anasios Sidhropoylos
msx