X truetype fonts

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sat Mar 16 21:06:01 EET 2002

* DJ Art <djart at linux.gr> [2002-03-16 02:35]:

> μόνο ως 8859-7 ?? με το ttmkfdir έχουν βγεί τα 8859-2, 8859-3, της
> παναγιάς τα μάτια - 15, ακόμα και utf-8.

Με το freetype module του XFree86, μπορείς να βάλεις όποια κωδικοποίηση
θέλεις στο fonts.dir (αρκεί να την ξέρει), και σου δίνει τη
γραμματοσειρά με την κωδικοποίηση που ζητάς. Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο
για το xfs-tt όμως.

> δεν κάνεις ένα mv fonts.scale fonts.dir ??? θα δουλέψει, έχω την
> αίσθηση.

Ναι, θα δουλέψει, αλλά δεν είναι αυτός ο ενδεδειγμένος τρόπος· στο
fonts.scale μπαίνουν οι γραμματοσειρές που δεν ξέρει να τις διαβάσει το
mkfontdir από μόνο του. Αυτό έχει σημασία αν έχεις γραμματοσειρές
scalable και bitmap (πχ. pcf) στον ίδιο κατάλογο: πρώτα τρέχεις το
ttmkfontdir για να σου γράψει το fonts.scale (ή μπορείς να το φτιάξεις
και μόνος σου, αν έχεις άλλου τύπου scalable γραμματοσειρές) και στη
συνέχεια τρέχεις το mkfontdir το οποίο παίρνει από το fonts.scale τα
ονόματα των γραμματοσειρών που δεν ξέρει να τα διαβάζει μόνο του,
παίρνει και τα ονόματα από τις pcf/bdf/κλπ, και γράφει το fonts.dir.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at egnatia.ee.auth.gr