(Kai pali) NVIDIA + linux +kernel update = kala krasia...

DJ Art djart at linux.gr
Fri Mar 15 13:26:00 EET 2002

On Friday 15 March 2002 09:33, Δημήτρης Λένης wrote:

> Ακριβώς.

έλεος ;) Τελικά ο Σταυρόπουλος μάλλον δίκιο έχει που φωνάζει ;->

> Στέλνω και το τελευταίο κομμάτι από το XFree86.0.log.
> (Αυτό το vgahw module έπρεπε να το φορτώνει?)

σε μένα το φορτώνει πάντως και δεν έχω πρόβλημα.

> Μήπως πρέπει τελικά να αλλάξω κάρτα γραφικών???

μπάααα.

> (**) NVIDIA(0): Option "NvAGP" "0"
> (**) NVIDIA(0): Use of AGP disabled per request

ένσταση πάνω σε αυτό, αλλά τέσπα, έπρεπε να παίζει και χωρίς AGP
support.

> (--) NVIDIA(0): Linear framebuffer at 0xDE000000
> (--) NVIDIA(0): MMIO registers at 0xDC000000
> (EE) NVIDIA(0): Failed to initialize the NVdriver kernel module!

εμένα μου μοιάζει με πρόβλημα του module. Πάμε:

1) τί μητρική έχεις ? (chipset, Northbridge)

2) init 3. κάνεις make το module. τώρα πια δεν βγάζει unresolved
symbols, σωστά ??
lsmod. Το NVdriver είναι μέσα, σωστά ??

cd /proc/drivers/nvidia
cat cards/0
cat agp/host-bridge
cat agp/status

υπάρχουν οι παραπάνω πληροφορίες στο /proc ??

3) cat /etc/modules.conf (ή έστω όποιο αρχείο είναι υπεύθυνο στο suse
για τα modules).

εκεί πρέπει να υπάρχει η γραμμή:

alias char-major-195 NVdriver

4) τέλος, μετά από αυτά, και αν συνεχίζει να έχει πρόβλημα, ψάξε στο
/var/log/messages για οutputs από τον NVdriver.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)