Raid kai Suse 7.3

Mouclas mouclas at hotmail.com
Fri Mar 15 12:43:01 EET 2002

Telika ola ok..ebala to LILO sto MBR...afoy dhmioyrghsa arxika mia disketta ekinhshs toy 7.3 kai mia disketta me drivers gia to raid controller  thn opoia xrhsimopoihsa kata thn diarkeia ths egkatastashs kai otan moy ebgale to mhnyma : "the LILO boot sector has been written to disk.Restore the old boot sector in the installed system with -u /dev/sda"
pathsa ctrl-alt-F2 kai afoy phga se katastash konsolas ekana ta parakatw :
# chroot /mnt
# mount /floppy
#sh /floppy/postinstall

kai 3anagyrisa pisw me ctrl-alt-F7 sthn kanonikh egkatastash.....

Kai epeidh hdh mia fora exasa to LILO kai den mporoysa na kanw boot afoy me egrafe "kernel panic"  sthn prospa8eia moy na balw to LILO kai se disketta mesw toy YAST2.
Opote 8a h8ela thn boh8eia sas gia na to balw kai se mia disketta gia ora anagkhs...
Student at the Department of Electrical & Computer Engineering in Salonica (Greece)

See me: http://www.mouclas.tk
For all Greek Students: http://www.protia.gr
Photos: http://www.ourfotos.tk