iomega-zip[continued]

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Wed Mar 13 12:43:00 EET 2002

--- Kefalas Apostolos <apollo at hellug.gr> wrote:
> Andreas Vlachos wrote:
>
> > OK paidia sas euxaristw. mount /dev/sda4 einai h
> > douleia kai to fdisk. An exete kai kanena hint gia
> > hfs(Mac format) + iomega zip tha sas eimai
> evgnwmwn.
> > Dokimasa /dev/sda kai ta onomata twn arxeiwn einai
>
> Ειναι περίεργα γιατί με την εντολή που δίνεις το zip
> γίνεται mount σαν vfat.
> Διάβασε το man mount.

H plhrhs entolh pou xrhsimopoiw einai:

mount -t hfs /dev/sda /zip.
Profanws to anagnwizei san hfs format giati o pyrhnas
de mou dinei kanena error message. San vfat den
anagnwrizetai. To fdisk pou xrhsimopoihsa me
enhmerwnei oti den mporei na anagnwrisei kapoio
partition sto drive. Antistoixa, se zip me vfat
filesystem anagnwrizei partition table. Den kserw
mhpws paizei kati me ta codepages, giati ypospiazomai
oti ta onomata twn arxeiwn einai sta ellhnika.

Thanks, anyway.