Sendmail apo linux box

azzinder azzinder at pathfinder.gr
Mon Mar 11 16:06:01 EET 2002

Καλησπέρα παιδιά,
προσπαθώ να στείλω ένα e-mail από το kmail χρησιμοποιώντας το /usr/sbin/sendmail, γιατί για κάποιο λόγο το Yahoo! ενώ με αφήνει να τραβήξω τα mails μου από τον pop account που έχω, δεν μ'αφήνει να στείλω τίποτα με το smtp. (Αλήθεια μήπως ξέρει κανείς πως μπορεί να διορθωθεί αυτό;)
 Το περίεργο που συμβαίνει είναι ότι όταν στέλνω mails σε διευθύνσεις με κατάληξη .com (π.χ. Yahoo,hotmail κλπ) αυτά φθάνουν κανονικά, ενώ όταν πρόκειται για διευθύνσεις με κατάληξη .gr (π.χ. pathfinder, hellug κ.λ.π) δεν φτάνει τίποτα!
 Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια, Ν.