FreeBSD 4.5 partition mount problem

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Mar 6 03:58:01 EET 2002

On Tuesday 26 February 2002 17:25, Fanis Dokianakis wrote:
> Yparhei provlima me to mount sta partitions pou dimiourgei i egatastasi
> tou FreeBSD 4.5.
> Edo kai arketo kairo (apo tote pou vgike to 4.5) prospathousa na kano
> mount ta partitions tou FreeBSD, xoris epityxia.
> Enoeite oti exo energopoiisei tis epiloges
> UFS_FS kai BSD_DISKLABEL ston kernel.
>
> uname -r
>  2.4.18

Kai pou na xrhsimopoiouses -ac...(meta ton 18-rc2-ac2).
Skata. Fainetai oti o tupos pou esteile to patch gia to "ka8arisma" tou
kwdika tou ufs den to xrhsimopoiei na dei th malakia pou ekane. 3ana skata. H
malakia exei panw apo bdomada, alla twra pou gurisa a8hna ekatsa na psa3w ti
skata alla3e(kai na to summazepsw). Arxizw na aporw an egw eimai o monos -ac
user pou kanei mount ufs partitions.

PS. Ta polla skata ofeilontai sto oti molis twra teleiwsa kai den exw parei
akoma ta hremistika