Ellhnika kai ximian evolution (1.0.2)

DJ Art djart at linux.gr
Mon Mar 4 23:36:01 EET 2002

On Monday 04 March 2002 11:27, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Το καλύτερο που μπορεί να κανει κάποιος αν έχει linux είναι να
> χρησιμοποιήσει τα ελευθερα υπάρχοντα fonts. Αν δεν τον ικανοποιούν
> μπορεί να τα βελτιώσει.

μερικές φορές συμφωνώ μαζί σου στην *απόλυτη* στάση που κρατάς για το
open-source κλπ κλπ, αλλά έχω την αίσθηση ότι

α) το linux αυτή τη στιγμή στερείται των σωστών, φοβερών opensource
free as a speech εργαλείων δημιουργίας fonts (σκοτώστε με αν κάνω λάθος
:)

β) δεν είναι και η ευκολότερη δουλειά να φτιάξεις μόνος σου μια
"tahoma".

γ) ας πάρουμε την περίπτωση που κάποιος linux-user έχει τα windows
original. τί το μεμπτό ???

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?