SuSE Linux

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Mon Mar 4 19:50:01 EET 2002

> Επ' ίσης το el_GR at Euro δημιουργεί προβλήματα στις γραμματειρές των Χ, αλλά
> αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα του συστήματός μου...
Το el_GR at euro μεταφράζεται σε el_GR at ISO8859-15 ή να το πώ πιο απλά
el_GR@(αλφάβητο Δυτ. Ευρώπης με την προσθήκη του συμβόλου "ευρώ"). Με λίγα
λόγια ΔΕΝ είναι σωστό locale για την Ελλάδα. Θα ήθελα τουλάχιστον αυτό το bug
να μην υπάρχει στην επόμενη έκδοση του SuSE. Γι' αυτό (Βασίλη), αν γίνεται,
πες τους (των SuSE) πως το σωστό προκαθορισμένο locale για Ελλάδα είναι
el_GR at ISO8859-7. Δε νομίζω να απαιτείται πάνω από μια γραμμή στο YaST2 για να
φτιαχτεί αυτό το πράμα.