LILO

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Fri Mar 1 12:21:01 EET 2002

Eimai o xrhsths pou nomize oti to provlhma htan h
mhtrikh tou (VIA KT266A) epeidh den thn yposthrize h
SUSE.Meta apo arketo psaksimo sto egxeiridio ematha
oti to basiko mou provlhma einai o lilo o opoios den
mporei na ksekinhsei swsta. Pio sygkekrimena mou
emfanizei to ekshs mhnyma lathous, eite apo disketa
eite apo MBR:
L 01 01 01 .....
Etsi eimai ypoxrewmenos na xrhsimopoiw to installation
CD gia na mpw sto Linux. Ayto omws energopoiei panta
ton default pyrhna tou Linux kai etsi xwria ths
talaipwrias pou synepagetai den mporw na ksekinhsw to
systhma me to neo pyrhna pou phra apo to kernel.org
gia na lysw ta problhmata me tis syskeves mou.
Kamia idea gia to LILO;