Richard Stallman

Richard Kweskin rkwesk at yahoo.com
Sun Jun 30 03:57:00 EEST 2002

Γειά σας

Δημήτρης Καμενόπουλος έγραψε:

άπω
έχουν

>Εγώ πάντως διαφωνώ σε πολλά με τον Richard Stallman.
Δε μου αρέσουν οι
>απόλυτες απόψεις, έστω και αν στηρίζονται σε σωστά
επιχειρήματα.

Και εμένα δεν … (γενικώς) αλλά πιστεύω ότι εάν δεν
ήτανε απόλυτος δεν θα είχε φτάσει ως εδώ.

>Ας πούμε στο www.gnu.org αναφέρει πως όταν είχε
πρόβλημα με τα χέρια του (δε
>μπορούσε να χρησιμοποιήσει το keyboard) δε
χρησιμοποίησε voice recognition software
>επειδή δεν υπήρχε free voice recognition software.
Έτσι δε χρησιμοποιούσε
>καθόλου PC για ένα διάστημα. Δεν ξέρω τι γνώμη έχεις
εσύ, αλλά για εμένα μια
>τέτοια συμπεριφορά φτάνει στα όρια του
φονταμενταλισμού (fundamentalism).

>Φιλικά,
>Δημήτρης Καμενόπουλος

Καταλαβαίνω. Όμως, ο άνθρωπος είπε ότι το θέμα είναι
πολιτικό. Εάν δε χρησιμοποίησε κανείς από μας voice
recognition software επειδή …, ίσως θα έδωσε την
εντύπωση ότι υπάρχει ζήτηση για free voice recognition
software, αρκετά για κάποιοι;

Όταν απεργούμε δεν μας πληρώνουμε αλλά ο σκοπός …;

Ριχάρδος Κουέσκιν