Problhma me optiko pontiki - ps2 - Mandrake 8.1

V13 v13 at priest.com
Sat Jun 29 19:30:02 EEST 2002

On Saturday 29 June 2002 18:25, panos wrote:
>   Psaxnwntas apo edw kai apo ekei brhka plhrofories gia to gpm kai afoy
> diabasa kati sxetika ar8ra kai kapoia paromoia problhmata allwn etreksa
> th diatagh: gpm -t ps2 -m /dev/psaux. Symfwna me ta synodeytika eggrafa
> ayth eprepe na anagnwrisei to ps2 pontiki alla tzifos. Xwris na moy
> bgazei kapoio mhnyma la8oys den kanei kati. Ekana epenakinhseis, ta panta
> alla de ginetai tipota.

Dose ena: cat /proc/misc
Ekei mesa prepei na leei se mia grammi:

  1 psaux

An den to leei, tote mallon den exeis ypostiriksi gia ps2 ston kernel soy.

>   Kanw cat /dev/interrupts kai to parakatw einai to log poy pairnw (den
> kserw an ayto einai sxetiko alla gia kalo kai gai kako to para8etw):
[...]
>   opoy den mporw poy8ena na dw to pontiki.

An exeis ypostiriksi gia ps2 kai den to leei, tote *isos* na xreiastei na
alakseis kati sto bios gia to ps2. Nomizo oti merika bioses exoyn mia epilogi
gia to ps/2.

>     Panos
<<V13>>