digital camera

Lycourgus Papageorgiou lycourgus at panafonet.gr
Fri Jun 28 22:36:01 EEST 2002

On Wed, 2002-06-26 at 21:23, linux at climbincrete.com wrote:
> Γεια χαρά
>
> Έχει δουλέψει κανείς καμιά ψηφιακή μηχανή;
> Διαβάζωντας τα σχετικά documentations οι οδηγίες ήταν ότι αφού την έχει δει
> και αναγνωρίσει το λειτουργικό (πράγμα που συμβαίνει με την δική μου, nikon
> coolpix 880) το μόνο που μένει είναι να γράψετε στον conqueror camera:// και
> στην συνέχεια θα δείτε το φακελο με τις φωτογραφίες.
> Όλα αυτά συμβαίνουν απλά όταν πάω να μπω στον φάκελο παίρνω το εξής μύνημα:
> could not read file Could not claim the USB device.
> Μέσω του control panel και κάνωντας test η μηχανή λαμβάνει θετική απάντηση ότι
> [...]

Δεν ξέρω αν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.
Την δική μου Fuji A 201 την βλέπει στο device /dev/scd0 .
Σαν κλασικό unix κανεις mount το /dev/scd0 καπου και μετά,
cd,ls, cp, rm κτλ. Σαν να είναι filesystem. Αν δεν ειναι εκεί
ψάξε σε κανα περίεργο device.
Μου φαίνεται περίεργο που δεν είναι σε κανα /dev/usb1 .
Αλήθεια μπορεί καποιος expert να δωσει κάποια εξήγηση για αυτό?

Ελπίζω να βοήθησα.
Λυκούργος Παπαγεωργίου