digital camera

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Fri Jun 28 00:39:01 EEST 2002

On Thursday 27 June 2002 23:45, Nikolaos Dionysopoulos wrote:

> read-write),

> Αν δεν απατώμαι, ένας απλός χρήστης για να μπορεί να έχει R/W access στο
> USB πρέπει να ανήκει στο group USB. Τουλάχιστον στο Mandrake 8.2 που
> έχω, όταν με "έβγαλα" από το usb δεν είχα πρόσβαση ούτε στον εκτυπωτή
> μου (όταν έτρεχα το tool για τον Epson από κονσόλα) ούτε στο joypad.

Δεν αποκλείεται, αλλά μάλλον εξαρτάται από τη διανομή. Εγώ πάντως δεν έχω καν
group usb στο σύστημά (SuSE 8.0 ελαφρώς πειραγμένο) μου αλλά βλέπω το zipάκι
και σαν απλός χρήστης.

Πάντως, για να προλάβω την οργισμένη απάντηση του Άγγελου, δεν ξέρω και πολλά
από αυτά τα θέματα, απλά έπεσε το μάτι μου στο σχετικό thread του
comp.windows.x.kde και είπα να το αναφέρω. Η διαίσθησή μου είναι ότι μολονότι
το σύστημα επιτρέπει σχεδόν τα πάντα στον root, μεμονωμένα προγράμματα που
τρέχουν στο user space (όπως οι δαίμονες που χειρίζονται το usb σε συνεργασία
με τον πυρήνα στα περισσότερα συστήματα) προφανώς και μπορούν να βάζουν τους
δικούς τους περιορισμούς (να έχουν τη δικιά τους λίστα χρηστών). Δε μπορείς
π.χ. να κάνεις management στο Zope αν δεν είσαι Manager (όπως το ορίζει το
user management του Zope), άσχετο αν έχεις κάνει login ως root στο σύστημα.