digital camera

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Jun 27 22:10:02 EEST 2002

On Wednesday 26 June 2002 21:23, linux at climbincrete.com wrote:
> Γεια χαρά
>
> Έχει δουλέψει κανείς καμιά ψηφιακή μηχανή;
> Διαβάζωντας τα σχετικά documentations οι οδηγίες ήταν ότι αφού την έχει δει

 και αναγνωρίσει το λειτουργικό (πράγμα που συμβαίνει με την δική μου,
> nikon coolpix 880) το μόνο που μένει είναι να γράψετε στον conqueror
> camera:// και στην συνέχεια θα δείτε το φακελο με τις φωτογραφίες.
> Όλα αυτά συμβαίνουν απλά όταν πάω να μπω στον φάκελο παίρνω το εξής
> μύνημα:
 could not read file Could not claim the USB device.

Λοιπόν, εντελώς συμπτωματικά έπεσα σε ένα παρόμοιο thread στο
comp.windows.x.kde (δεν ξέρω αν το ξεκίνησες εσύ :-).

Ο τίτλος του αρχικού μηνύματος είναι:

Kamera could not claim USB device?

με ημερομηνία 18/6/2002. Από την αναζήτηση μηνυμάτων του Google σίγουρα θα
μπορείς να το εντοπίσεις, ενώ άμα μπεις *τώρα* στο comp.windows.x.kde από το
KNode θα το βρεις εύκολα.

Το msgid του μηνύματος είναι
xZJP8.16396$1D2.4509248 at twister.socal.rr.com

Και κάποιος στο thread προτείνει τη διεύθυνση

http://www.xena.uklinux.net/Linux/usb_perms.html

που προφανώς έχει να κάνει με τα USB permissions.
Φαίνεται πως ο root έχει by default write-only permission (όχι read-write),
πράγμα που εξηγεί το πρόβλημά σου.