drivers

Giannis Tsagatakis hwlab at cs.teiher.gr
Wed Jun 26 17:45:01 EEST 2002

per iergos wrote:

>geia,
>exo problima me to ixo sta linux.
>einai onboard (ac97) tis gigabyte.de mporo na akouso
>ixo.

An den kano lathos to tsipaki pu exeis den ipostirizete
amesa apo to Linux. Pithana sto CD tis motherboard
na iparxoun oi drivers gia to Linux mazi me odigies gia
na tus egkatastiseis. Diaforetika prepei na tous vreis
apo to Internet. Min apogoiteyteis an xreistei na prepei
na kaneis compile to pirina. Perissotera sta HOWTO

>episis prospatho na balo arxeia me epektasi *.o mesa
>sto fakelo to root (se fakelo poy anaferetai gia ton
>ixo) kai moy leei access denied.
>de moy leei na balo kanena password gia na mporeso na
>mpo.(otan ebaza ta linux ekei poy moy zitise pass gia
>administration den ebala katholoy).

Pli fovame oti se exasa. Ti odigies enoeis pu su lene
na valeis .o arxeia sto fakelo tu root? Tora san xristis
profanos den mporeis na kaneis pragmata stin perioxi tu root
ke genika allon xriston. Ksere pantos oti to na exeis to root
xoris password eine genika mia kakia idea.

>exo paei k sto control panel kai moy leei oti yparxoyn
>other devices poy den exei anagnosrisei dhl. tin karta
>ixoy alla kai tin karta grafikon

Otan stelenis mail edo kalo eine na anafereis tin dianomi su,
kathos ke alla stoixeia. Poio control panel tu KDE? Mipos exeis
mandrake?

>genika poy k pos mporo na balo drivers gia diafora
>hardware mesa sta linux

Telos kalo einai na koitazeis tis proigumenes apantiseis pu exun
dothei sti lista. Pithana na iparxei idi i apantisi sto provlima su.
An koitazes tha evlepes oti ayti i erotisi exei apantithei ayti tin
evdomada, se kapoio filo pu eixe ke autos provlima me tin karta ixu.

>euxaristo

Se xaireto ston kosmo tu Linux. Kai min ksexnas oti sto Linux prepei
na psaxteis kai ligo (alloste ayto eine ke mia apo tis xares tu).
Diavase prota ta HOWTO tis proigumenes apantiseis edo, psakse sto
Internet ke meta ella edo gia erotiseis :-)

Filika
Tsagatakis Giannis