Διαμοιρασμός σύνδεσης Internet

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Wed Jun 26 04:37:02 EEST 2002

Stelios Vouzonikos wrote:
> Και το diald τι υπάρχει?
>
> http://diald.sourceforge.net
>
> Check it!

Καλό θα ήτανε να διαβάζουμε "καλά" τα μέιλ πριν απαντήσουμε, εε;
Ο drcypher για την ακρίβεια είπε:

... πράγμα που σημαίνει ότι έκανες reply χωρίς να κόψεις quotes και
λεγόντας κάτι τελείως άσχετο!

Παραβλέποντας το γεγονός αυτό (λόγω και προχωρημένης ώρας) η λύση που
ψάχνεις είναι πιθανόν ο c-mserver επίσης γνωστός και ως masqdialer που
μπορείς να βρείς εδώ:
http://w3.cpwright.com/mserver/

Περιλαμβάνει και διάφορους γκούι για ένα σωρό πλατφόρμες, γραμμένους σε
διάφορες γλώσσες και για όλα τα (διαστραμμένα) γούστα.

Όσων αφορά την δεύτερη απορία ένα γρήγορο και unbelievable ugly hack
είναι να κάνεις το shutdown binary suid root. Με ότι κινδύνους
συνεπάγετε αυτό. Το πώς και γιατί τα αφήνω στην δικιά σου κρίση αφού
διαβάσεις chmod(1) και τα αδελφάκια του.

Καληνύχτα

PS. Drcypher ρύθμισε τον μέιλερ σου να κάνει wrap στους 72 χαρακτήρες.

--
Fotos Georgiadis

Email: <fotos at di.uoa.gr>
Homepage: <http://www.di.uoa.gr/~fotos>