Regular expressions, C++ kai linux

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Tue Jun 25 19:08:02 EEST 2002

On Τρι 25 Ιουν 2002 17:47, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> On Tuesday 25 June 2002 15:07, Dimitris Stasinopoulos wrote:
> > char * cc_strstr_nocase(char * haystack, char * needle)
> > {
> > regex_t preg;
> > regmatch_t pmatch;
> > int err_no=0;
> > int offset=0;
>
> pragmatika xrhsimopoeis 0 indentation ?
>
> echo "Dimitris Stasinopoulos" >> ~/list_of_people_to_kill

[*** Warning: Noted Possible Flamebait]

Re si Aggele! Einai project pou eimai solo developer kai ara to indentation
einai opos me bolebei emena, kai oxi opos tous K&R, ton ESR, kai ksero go
poion allon. Emena me bolebei to eksis aplo indentation:

void main()
{
int a;

	if(kati)
	{
	int b;
		if(kati_allo)
		{
		int c;
			while(bariemai)
			xazevo();
		}
	}
}

Koinos, kathe "group" exei to idio indentation. Molis ksekiniseis kainourgio
group mesa se ena idi iparxon, tote allazei to indentation.

Emena me bolevei afto to indentation, opote den mporei na tethei zitima an
einai sosto i oxi. An egrafa patches gia ton pirina, entaksei, tha
akolouthousa tous kanones pou iparxoun. Alla edo grafo software gia mena kai
tin etaireia pou doulevo (yes, eimai the IT department of the company),
opote...peri orekseos kolokithopita.

--
Dimitris Stasinopoulos

I am but a small signature