Regular expressions, C++ kai linux

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Tue Jun 25 11:47:02 EEST 2002

On Τρι 25 Ιουν 2002 00:53, V13 wrote:

> Eimai 10000000% sigoyros oti den einai ayto to problima. Oso den kaneis
> free() oti exeis dimioyrgisei me new kai den kaneis delete(), oti exeis
> desmeysei me malloc(), tote den exeis problima. Steile an mporeis to prog
> soy, h enan sample kodika poy coriazei gia na to 'diorthosoyme'. Prosopika
> exo xrisimopoihsei regexps se C++ kodika, o opoios exei kratisei uptime
> pano apo mina, xoris kanena apolytos problima.

Gelio: Bazo ena char[32] prin tin dilosi "regex_t preg;" kai allo ena meta.

Apotelesma 1): Den crasharei pleon.

Apotelesma 2): Oi trixes tis kefalis mou einai ligoteres kata 2.398 (isos kai
2.400 alla den pairno orko).

Apotelesma 3): Arxizo na skeftomai sobara to epomeno project na einai...
libc++.so.6

> <<V13>>
>
> p.s. To kaneis compile me g++ h gcc ? (moy'xe tyxei kapote tetoio prob)

g++. Sample compile line:

g++ -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I.. -O2 -fno-exceptions -fno-check-new -c -o
helpfunc.o `test -f helpfunc.cpp || echo './'`helpfunc.cpp

--
Dimitris Stasinopoulos

I am but a small signature
At the down down of the writing