Regular expressions, C++ kai linux

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Mon Jun 24 22:18:02 EEST 2002

On Mon, Jun 24, 2002 at 09:39:49PM +0300, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> Paides xaireto()
> Proekipse ena "endiaferon" provlima.

> Mesa se kodika C++ prepei na xrisimopoiiso regular expressions. Ara prepei na
> kaleso tin regcomp(). Me to pou to kano omos, amesos pairno SIGSEGV, kai afto
> dioti i regcomp() kanei allocate kapoion xoro gia na kanei compile tin
> regular expression, kai profanos aftos o xoros ginetai allocated me kapoia
> apo tis *alloc() functions tis glibc.
> Omos, epeidi o "new" operator tis C++ kai oi *alloc den prepei na paizoun pote
> mesa ston idio kodika, pairno to anaferthen SIGSEGV.

Τι ακριβώς απαγορεύει να μην παιζει η malloc μαζί με την new?
Το μόνο κακό είναι να κάνεις delete πραγματα που δεσμεύτηκαν με την
malloc. Το καλύτερο είναι πάντως να δείς με κάποιο debugger που
πήρες το αναφερθέν sigsegv.

ΥΓ. έβαλες τα includes κλπ κλπ της C μέσα σε extern "C" {}?

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org